Ajankohtaista

Toimitilamme ovat Korsholmanpuistikko 44, 2 krs, POHY:n tiloissa. Yhdistyksellä on huone Maksa-ja munuaistautiliiton sekä Parkinsonyhdistyksen kanssa.

Rakasta selkääsi. Se kannattaa. Sinua.

Selkäliiton jäsenmaksu on 20 euroa.

Jäsenmaksusta yhdistys saa 10 euroa ja 10 euroa menee Selkäliitolle.  Jäsenmaksulla saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Hyvä Selkä lehden. Seuraava lehti ilmestyy elokuun lopulla.

Selkäliiton onnittelu-ja suruadresseja on saatavana toimipisteestämme. Hinta jäsenille 10 euroa, muille 12 euroa.

Vertaistukitoiminta

Päivystämme keskussairaalan palvelupisteessä, sairaalan päärakennuksen 1. kerroksessa, Hietalahdenkatu 2-4. Palvelupiste on suunnattu potilaille, läheisille ja kaikille sairaalan vierailijoille. Siellä on varattuna tila potilasyhdistysten esitteille. Vertaistapaamisista ja päivystysajoista ilmoitetaan palvelupisteen kalenterissa, yhdistyksen kotisivuilla www.vaasanselkayhdistys.fi ja sanomalehtien toimintapalstoilla.

===========================================================

Tulevista tapahtumista ilmoitetaan tarkemmin paikallisten lehtien toimintapalstoilla, yhdistyksen kotisivuilla www.vaasanselkayhdistys.fi, ja www.vaasanseudunyhdistykset.fi sekä Hyvä Selkä –lehdessä.

============================================================